«Marketing Greece – αναδεικνύοντας και προβάλλοντας την ποιοτική ταυτότητα της σύγχρονης Ελλάδας», είναι το θέμα του φετινού 11ου συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) «Τουρισμός και Ανάπτυξη», που θα γίνει στην Αθήνα 29 και 30 Οκτωβρίου 2012, στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental.
“Ο τουρισμός έχει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια για την έξοδο της χώρας από την κρίση, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Σε ορίζοντα δεκαετίας, ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να προσφέρει στην ανάπτυξη της χώρας, σχεδόν όσο όλοι οι άλλοι τομείς της οικονομίας μαζί. Για να επιτευχθεί όμως αυτός ο φιλόδοξος στόχος και η Ελλάδα να κατατάσσεται στη δεκάδα των καλύτερων προορισμών παγκόσμια, απαιτούνται συγκεκριμένες δομικές αλλαγές. Σημαντικότερη από αυτές, είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου, λειτουργικού και αποτελεσματικού μηχανισμού, με τη μορφή μιας εταιρείας, που θα κάνει το marketing του ελληνικού τουρισμού, ξεκινώντας με το να αναδείξει και προβάλλει την ποιοτική ταυτότητα της σύγχρονης Ελλάδας και των τουριστικών προορισμών της, τόσο στις παραδοσιακές αγορές, όσο και στις νέες.
Η Marketing Greece είναι η εταιρεία που προβλέπεται να συσταθεί από κοινού από το ελληνικό Δημόσιο και τον ΣΕΤΕ με σκοπό την ανάπτυξη και εφαρμογή προγράμματος τουριστικού marketing για τη χώρα συνολικά, τους επιμέρους τουριστικούς προορισμούς και τα προϊόντα του χαρτοφυλακίου του ελληνικού τουρισμού.
Στο συνέδριο θα συζητηθούν θέματα όπως η οργάνωση και ο τρόπος λειτουργίας της εταιρείας, τα πεδία και οι τρόποι συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ και Περιφέρειες. Επίσης, θα εξετασθούν οι τρόποι σύμπραξης με τον ιδιωτικό τομέα».