Επιλογή Σελίδας
Οι προεκλογικές τακτοποιήσεις της τελευταίας στιγμής αποτελούν talk of the town στους διαδρόμους του υπουργείου Περιβάλλοντος επί της οδού Αμαλιάδος, αφού στο παρακείμενο κτήριο- επί της οδού Πανόρμου- όπου στεγάζεται ο Οργανισμός της Αθήνας επικρατεί «πυρετός διευθετήσεων» όπως λένε χαρακτηριστικά.

Τελευταίο κρούσμα η συνεδρίαση που έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 21 Μαΐου με αποκλειστικό θέμα την έγκριση τροποποίησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του Δήμου Αθηναίων στην Ακαδημία Πλάτωνα και συγκεκριμένα του οικοδομικού τετραγώνου 75,  έτσι ώστε να δοθεί το πράσινο φως για την κατασκευή από την εταιρία “ARTUME S.A.” “πολυκέντρου” 45.600 τετραγωνικών μέτρων στον χώρο του πρώην εργοστασίου Μουζάκη επί των οδών Λένορμαν και Κηφισού, με την επωνυμία “Academy Gardens”, με την υπόσχεση της δημιουργίας 1.600 θέσεων εργασίας.
 
Και το ερώτημα είναι εάν η διοίκηση του Οργανισμού εν μέσω προεκλογικής περιόδου και τελούσα επί της ουσίας υπ΄ατμόν, δικαιούται να προχωρεί σε επιλεκτικές τροποποιήσεις του ΓΠΣ, τη στιγμή, μάλιστα που ακόμα δεν έχει ψηφιστεί το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας, καθυστέρηση που αποτέλεσε και την αιτία για τη σύσσωμη παραίτηση του προηγούμενου συμβουλίου του ΟΡΣ.
 
Επισημαίνεται ότι ο Νίκος Σηφουνάκης πίεζε για την τροποποίηση των χρήσεων γης στο συγκεκριμένο οικοδομικό τετράγωνο από τον περασμένο Δεκέμβριο, η τότε διοίκηση, όμως, θεωρούσε ότι δεν μπορούν να γίνουν επιλεκτικές τροποποιήσεις τη στιγμή που  εκκρεμεί το Ρυθμιστικό Σχέδιο.
 
 Όπως λένε όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στο ΥΠΕΚΑ παρατηρείται μια αγχώδης προσπάθεια να διευθετηθούν ζητήματα πριν οι εκλογές δημιουργήσουν νέα δεδομένα.
 
Την ίδια στιγμή ακόμα και το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του,  αποφάσισε να αναστείλει τη λήψη αποφάσεων μέχρι τον σχηματισμό της κυβέρνησης που θα προκύψει από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, παρά το γεγονός ότι τα ζητήματα που διαχειρίζεται το Ταμείο εμπεριέχονται σε ειδικό νόμο που έχει ψηφιστεί από το Κοινοβούλιο στο πλαίσιο του μνημονίου και της δανειακής σύμβασης.
 
Ποιος πληρώνει τον βαρκάρη;
 
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι στην εισήγηση και στο σημείο όπου αναφέρεται η άποψη της υπηρεσίας, γίνεται εκτενής αναφορά στις απαραίτητες κυκλοφοριακές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην περιοχή προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα από τη δραστηριότητα του πολυκέντρου.
 
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι είναι προαπαιτούμενη η υλοποίηση κυκλοφοριακών παρεμβάσεων στην προκαταρκτική κυκλοφοριακή μελέτη, όπως:
 
-τοποθέτηση φωτεινής σηματοδότησης στον κόμβο Αντιγόνης και Λένορμαν
 
-αμφιδρόμηση οδού Ηρούς, μεταξύ Κλεοβίδος και Αντιγόνης
 
-διαπλάτυνση σε 3 λωρίδες των κλάδων αριστερής στροφής Λ. Κηφισσού προς Λένορμαν και προς Εθν. Μακαρίου
 
-τοποθέτηση φωτεινής σηματοδότησης στον κόμβο Εθν. Μακαρίου και Φραντζή
 
-διάνοιξη της οδού Αντιγόνης μεταξύ Ηρούς και Λ. Αθηνών, με εφαρμογή του ρυμοτομικού και αμφιδρόμηση αυτής
 
-βελτιστοποίηση προγραμμάτων φωτεινής σηματοδότησης στους κόμβους Αντιγόνης και Λένορμαν, Λένορμαν και Κηφισού και Εθν. Μακαρίου και Φραντζή.
 
-δρομολόγηση ειδικών κυκλικών λεωφορειακών γραμμών τοπικής διασύνδεσης των σταθμών του μετρό (Σεπόλια, Άγιος Αντώνιος) με το πολυκέντρο.
 
Και όπως αναρωτιούνται στο ΥΠΕΚΑ, το κόστος αυτών των παρεμβάσεων ποιόν θα βαρύνει; Την εταιρία ή το δημόσιο ταμείο;

error: Content is protected !!