Επιλογή Σελίδας
Πρόσω ολοταχώς για τη δεύτερη φάση του, κινείται ο διαγωνισμός που προωθεί η ΟΛΘ Α.Ε. για την ανάπτυξη μαρίνας ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής, στο θαλάσσιο μέτωπο του πρώτου προβλήτα του λιμένα Θεσαλονίκης στο ύψος της Αριστοτέλους.

 Το δρόμο “άνοιξαν” αφενός η απόφαση του ΣτΕ, που αναμένεται να κοινοποιηθεί και επίσημα στις προσεχείς ημέρες, έχοντας κρίνει το εάν μπορούν οι τρεις “μνηστήρες” του έργου να συνεχίσουν να το διεκδικούν και αφετέρου η εξασφάλιση -προ περίπου δεκαημέρου- της άδειας χωροθέτησης της μαρίνας από την αρχαιολογία, όσο και από τους άλλους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς.

Το επόμενο βήμα προβλέπει την έναρξη υλοποίησης της β’ φάσης, που περιλαμβάνει την αποστολή στους τρεις υποψήφιους αναδόχους και εν προκειμένω τις κοινοπραξίες “Ακτωρ ΑΤΕ, ΑΚΤΕ – VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin GMBH”, και “Μοχλός Α.Ε., Porto Carras Μαρίνα Α.Ε.”, καθώς και τη “Lamda Development S.A.”, προσχεδίου της σύμβασης παραχώρησης. Στόχος είναι μέσα από μια διαδικασία ανοικτού διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων, οι τρεις ενδιαφερόμενοι να καταθέσουν τυχόν παρατηρήσεις τους στο προτεινόμενο σχέδιο, προκειμένου να διαμορφωθεί από κοινού η οριστική σύμβαση.

Προκήρυξη

Αμέσως μετά θα ακολουθήσει η προκήρυξη του τελικού σταδίου του διαγωνισμού, με την υποβολή των δεσμευτικών οικονομικών προσφορών. Μια διαδικασία η οποία θα διαρκέσει -αν δεν υπάρξουν ενστάσεις ή άλλες εμπλοκές- περίπου δύο μήνες πριν αναδειχθεί ο ανάδοχος του έργου το οποίο έχει αρχικό προϋπολογισμό 11,3 εκατ. ευρώ. Οι κατασκευαστικές εργασίες υπολογίζεται ότι θα διαρκέσουν το πολύ 24 μήνες από την έναρξή τους, ενώ σε πλήρη ανάπτυξη η μαρίνα της Θεσσαλονίκης θα προσφέρει 218 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής.

“Μπαίνουμε σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο. Παρά το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον πάντως, δεν έχουμε σημάδια από τους τρεις διεκδικητές του έργου ότι κάτι άλλαξε σε σχέση με τις αρχικές τους προθέσεις”, ανέφερε πηγή που είναι σε θέση να γνωρίζει λεπτομέρειες του διαγωνισμού.

error: Content is protected !!