Επιλογή Σελίδας

throw a brick at someone famous

Throw a brick at someone famous… κοινώς να κατακρίνεις κάποιον διάσημο.

Ο Walter Winchell ήταν ένας από τους σημαντικότερους αρθρογράφους εφημερίδων των δεκαετιών του 1930 και 1940, μια εποχή που οι εφημερίδες ήταν το πιο ισχυρό μέσο μαζικής ενημέρωσης στον κόσμο. Ξεπρόβαλε από την αφάνεια αφού ξεκίνησε ως τρίτης κατηγορίας αρθρογράφος ποικίλης ύλης και μετατράπηκε στο φόβο και τρόμο των διάσημων της εποχής αλλά και τον δημοσιογράφο που μιμήθηκαν ευρέως οι συνάδελφοί του. Ποιο ήταν το μυστικό της επιτυχίας του;

“The fastest way to become famous,” έλεγε, “is to throw a brick at someone famous.”, δηλαδή “Ο πιο γρήγορος τρόπος για να γίνεις διάσημος είναι να κατακρίνεις κάποιον διάσημο”

Ο Winchell κατέκρινε δημόσια τα μεγαλύτερα ονόματα της showbiz, όπως τον Al Jolson,την Josephine Baker και την Lucille Ball. Αργότερα στην καριέρα του μετακινήθηκε προς το πολιτικό ρεπορτάζ. Υπερασπίστηκε μια άνευ προηγουμένου τρίτη θητεία για τον πρόεδρο Franklin Roosevelt καθώς και την “κόκκινη απειλή” για τον  Joe McCarthy. Κατέκρινε προς  κάθε κατεύθυνση. Και αυτό τον έκανε ένα από τους πιο διάσημους άνδρες στο έθνος.

Η τακτική του Winchell υιοθετήθηκε και χρησιμοποιήθηκε από πολλούς. Πως έγινε διάσημος ο Ralph Nader; Με το να επιτεθεί εναντίον της General Motros. Πως έγινε διάσημος ο Jesse Jackson; Διαδίδοντας ότι ο ρατσισμός εμφανίζεται συστηματικά σε κάθε μεγάλη επιχείρηση των Η.Π.Α. Επίσης, πως έγινε διάσημος ο γκουρού του styling Mr. Blackwell; Πολύ απλά εκδίδοντας την ετήσια λίστα με τις πιο Κακοντυμένες Γυναίκες του Κόσμου. Μετά από τέσσερις δεκαετίες η λίστα αυτή παραμένει “ο φόβος και ο τρόμος” της παγκόσμιας showbiz.

Κάνε την κατάλληλη κριτική στο κατάλληλο άτομο.

Είναι προφανές ότι δεν μπορείς να κατακρίνεις τον οποιονδήποτε. Χρειάζεται “γερό στομάχι”, “ατσάλινα νεύρα” αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς και να αντικρούσεις και εσύ την κριτική των άλλων. Εάν όμως το βάλεις στόχο θα γίνει. Για να το καταφέρεις πρέπει να βρεις τον κατάλληλο στόχο και να τον κατακρίνεις στοχευμένα.

Η κατάλληλη κριτική θα πρέπει να βασίζεται στη λογική του ότι ο στόχος σου δεν μπορεί εύκολα να την αρνηθεί ή να την απορρίψει με μερικές καλά επιλεγμένες λέξεις. Επίσης θα πρέπει να προκαλεί – προσκαλεί το κοινό σου ή τους πιθανούς πελάτες σου ή τους πελάτες σου να αναλάβει δράση έναντι του στόχου.

Ο κατάλληλος στόχος θα πρέπει να είναι ένας ηγέτης στον χώρο του ή ένα γνωστό brand ή ακόμα ένας διάσημος ο οποίος κάνει αυτό για το οποίο εσύ θέλεις να κατακρίνεις.

Θέλεις να το δοκιμάσεις;

Πηγή: famousarchitect.blogspot.com

error: Content is protected !!
Αρέσει σε %d bloggers: