Επιλογή Σελίδας

Το 2011 αποδείχθηκε η τέλεια χρονιά για να αγοράσει κανείς μια ιταλική επιχείρηση. Ειδικά αν προερχόταν από την Ανατολή. Πρώτον, γιατί το ευρώ έχασε 15% και 19% σε σχέση με το γουάν και το γιεν αντίστοιχα. Δεύτερον, γιατί οι ιταλικές τράπεζες δεν έδιναν δάνεια στις ντόπιες επιχειρήσεις. Ετσι, μια και πολλές, φέρ’ ειπείν, κινεζικές επιχειρήσεις έχουν ρευστό αλλά όχι μάρκες διεθνούς εμβέλειας, αγόρασαν ιταλικές φίρμες με γκλαμουράτα ονόματα. Η κινεζική Hotyork Investment έδωσε 60 εκατ. ευρώ για το 80% της De Tomaso που κατασκευάζει σπορ ιταλικά αυτοκίνητα. Η νοτιοκορεατική Eland World αγόρασε το 49% της ιταλικής Coccinelle που φτιάχνει γυναικείες τσάντες προς 15,5 εκατ. ευρώ. Οπως λένε οι αναλυτές, βοήθησε και ο Μόντι που έπεισε ότι η Ιταλία είναι πια ένα καλό μέρος για επενδύσεις.

error: Content is protected !!